DR MAKS MEKJUAN, AUTOR BROJNIH BESTSELERA I BIHEVIORALNI PSIHOLOG, JE GLAVNI GOVORNIK KOJI ĆE OTVORITI SPARK.ME 2017

Organizacioni tim jedne od najvećih marketing konferencija u Jugoistočnoj Evropi, Spark.me, koja se održava 29. i 30. maja, u Budvi, je objavio ime glavnog govornika koji će otvoriti Spark.me 2017 konferencije. U pitanju je dr Maks Mekjuan (Max Mckeown), višestruki autor bestselera, trener u oblasti strategije, i bihevioralni psiholog.

 

 

Dr Mekjuan se smatra ekspertom na poljima inovacione strategije, liderstva i organizacione kulture, a njegovi radovi su prevedeni na više od 13 jezika. Autor je šest međunarodno nagrađivanih knjiga, među kojima su „The Strategy Book“, „The Innovation Book“ and „Adaptability: Art of Winning in an Age of Uncertainty“. Dr Mekjuan je član Britanskog društva psihologa i član Kraljevskog naučnog udruženja (Royal Society of Arts), udruženja sa sedištem u Londonu koje za cilj ima da pronađe praktična rešenja za društvene probleme.

 

 

Dr Mekjuan radi kao trener u oblasti strategije za neke od najuspješnijih kompanija na svijetu koje se nalaze na Fortune 100 listi, i kao savjetnik lidera iz velikog broja različitih industrija, od maloprodaje i proizvodnje, preko farmaceutske idustrije i policije, do javnih preduzeća i luksuznih hotela. Svoje znanje dijeli i kao glavni predavač na konferencijama širom sveta.

 

 

Organizatori Spark.me su ranije objavili imena 10 ovogodišnjih govornika – u pitanju su Rory Sutherland, potpredsjednik Ogilvy & Mather UK, globalne advertajzing i marketinške agencije sa sedištem u Londonu, Kamran Elahijan, globalni investitor u kompanije iz tehnološke industrije, osnivač deset visokotehnoloških biznisa i filantrop, Heather B. Armstrong, najpoznatija svetska blogerka iz oblasti roditeljstva sa preko 1,5 miliona pratilaca na Tviteru i autorka bestselera časopisa New York Times, Jason Romeyko, bivši kreativni direktor Saatchi & Saatchi i dobitniku brojnih svetskih priznanja najvišeg nivoa iz oblasti marketinga i advertajzinga, Virdžinija Salas Kastiljo, izvršna direktorka konsultantske kuće Ginicanbreathe, i jedan od pet vodećih stručnjaka za poslovnu upotrebu Snapchata na svetu, Piter Kim, potpredsjednik odjeljenja za angažman digitalnih korisnika u okviru LEGO grupacije, najvećeg prodavca igračaka na svijetu,  Aza Raskin, serijski preduzetnik i jedan od najuticajnijih dizajnera korisničkog interfejsa na svijetu, Sharad Sagar, društveni preduzetnik iz Indije koji se nalazi na listi časopisa Forbs “30 uspešnih ljudi mlađih od 30 godina”, Rob Fitzpatrick, serijski preduzetnik i autor međunarodno priznate knjige za preduzetnike “The Mom Test“ i Jon Burkhart, specijalista za oblast marketinga sadržajem (content strategist), koji dolazi iz Londona.

 

Karte za konferenciju Spark.me se mogu kupiti na zvaničnom sajtu konferencije www.spark.me. Cena karte je 300€, i uključuje pristup svim predavanjima u toku oba dana konferencije, ručak u hotelu Mediteran na bazi švedskog stola za oba dana konferencije, osveženje na svim kafe pauzama u toku oba dana konferencije, kao i koktel prijem prve noći konferencije. Cena karte ne uključuje troškove prevoza i smeštaja. Kao motivacija za sve mlade ljude željne znanja, u ponudi su i studentske karte koje su namenjene srednjoškolcima i studentima redovnih, postdiplomskih i doktorskih studija koji su mlađi od 27 godina, a čija cena iznosi svega 50€. Sve kupljene karte se mogu naknadno preneti na drugu osobu (“name change”), ali se uplaćeni novac ne može refundirati.

 

Konferencija Spark.me održaće se po peti put, 29. i 30. maja, u hotelu Mediteran u Budvi, pod organizatorskom palicom kompanije doMEn d.o.o, agenta registracije nacionalnog .ME domena, i glavnim sponzorstvom Crnogorskog Telekoma. Više informacija o konferenciji, načinu prijave, kotizacijama i prethodnim konferencijama možete saznati na zvaničnom sajtu na adresi www.spark.me, Facebook stranici www.facebook.com/sparkdotme i Twitter nalogu www.twitter.com/sparkdotme.